رویداد های اخیر

اخرین اخبار

جلسه هم‌اندیشی ایجاد حوزه صنایع فلزی و معدنی

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، به نقل از اداره توسعه بازار و پروژه‌ها؛ جلسه هم اندیشی ایجاد و توسعه گروه تخصصی فناوری‌های حوزه صنایع فلزی و معدنی با حضور مدیران پردیس‌های تخصصی و مسئولین ستادی پارک ، کارگزاران و دیگر همکاران پارک خراسان در ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس ساناز حسینیان نژاد رئیس اداره توسعه بازار و پروژه‌ها، به شرح مختصری از فعالیت‌های این واحد در ارتباط با حوزه صنایع معدنی و فلزی پرداخت. وی ضمن اشاره به سابقه فعالیت‌های پارک در این حوزه در ۳ سال گذشته و اشاره به متولیان این حوزه، از جمله شتاب دهنده‌ها، به شرح اهداف سال ۱۴۰۱ پرداخت.

همچنین دکتر ایمان شریعتی، مدیر اداره توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان، بر لزوم برگزاری رویدادهای تخصصی و حضور هدفمند پارک در رویدادهای تخصصی این حوزه تاکید نمود.

در ادامه دکتر اخلاقی، مسئول پیگیری ایجاد صنایع معدنی و فلزی پارک، در خصوص اهمیت لزوم توجه به صنایع معدنی با توجه به موقعیت ویژه استان خراسان رضوی، مطالبی را عنوان کرد. همچنین تدوین نقشه راه ایجاد پردیس صنایع معدنی، فراهم نمودن زمینه های لازم برای جذب واحدهای فناور در این حوزه، لزوم یکپارچه‌سازی پارک و شرکت‌های فناور و انجام اقدامات مهم در سطح مدیریتی و حاکمیتی از دیگر نکات عنوان شده بود.

مهندس بالاور، کارگزار توسعه بازار صنایع معدنی و فلزی نیز در تکمیل صحبت‌ها بر تدقیق تعاریف زیرشاخص‌های صنایع معدنی و فلزی اشاره کرد و اهمیت توجه به تنوع بازار، سهم بازار و ضرورت تحقیقات بازار در شرکت‌های این حوزه را یادآور شد.

در انتهای جلسه نیز مقرر گردید ظرف یک هفته آینده، نشستی با شرکت‌های توانمند این حوزه برگزار گردد و مواردی همچون برگزاری رویدادهای صنایع معدنی در سطح مدیران ارشد، ایجاد همگرایی و حمایت از معافیت شرکت‌های مرتبط موجود در منطقه و همچنین حضور پارک در رویدادهای مهم صنایع معدنی کشور، از جمله نمایشگاه‌های تهران، کرمان و … به طور جد دنبال گردد.

جلسه هم‌اندیشی ایجاد حوزه صنایع فلزی و معدنی

Menu